Porodični auto za 6.000 evra... i ne, nismo izmislili

Renault Triber ima tri reda sedišta, a kraći čak i od modela Clio

Renault Triber (1)
Renault

Dok Renault na evropskom tržištu ubrzano prelazi na električne i hibridne pogone, indijsko tržište i dalje ostaje verno klasičnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.

Jedan od ključnih modela francuskog proizvođača u Indiji, kompaktni porodični MPV Renault Triber, upravo je doživeo redizajn u sredini svog životnog ciklusa.

Uprkos tome što ima tri reda sedišta i može da primi sedam putnika, Triber ostaje izuzetno kompaktan – sa dužinom od svega 3.985 mm, kraći je čak i od popularnog modela Clio. Oslonjen na istu platformu kao Kwid, Kiger i Nissan Magnite, Triber kombinuje praktičnost minibusa i estetiku gradskog krosovera.

LifeCode
Renault

Diskretno osveženje

Šest godina nakon predstavljanja, redizajn donosi umeren vizuelni "lifting": nova prednja maska inspirisana modelom Megane, redizajnirani branik sa robusnijim detaljima i osvežena LED grafika farova i zadnjih svetala. S boka se ističu novi 15-inčni točkovi i opciona dvobojna karoserija, dok pozadi dominira crna traka na vratima prtljažnika.

LifeCode
Renault

Više opreme, ista mehanika

Unutrašnjost modela sada preuzima elemente sa srodnog SUV-a Kiger – najvidljivija promena je 8-inčni centralni ekran i digitalni instrument panel od 7 inča. Tu su i nove bež presvlake, redizajnirane komande klime i funkcije poput bežičnog punjenja telefona.

Kao i do sada, najveći adut Tribera ostaje njegova fleksibilnost: tri reda sedišta omogućuju prevoz do sedam osoba, mada treći red ostaje pogodan pre svega za decu ili kraće vožnje. Kada je prioritet prostor za prtljag, zadnja klupa se lako preklapa, nudeći čak 625 litara zapremine.

LifeCode
Renault
LifeCode
Renault

Da, ista mehanika, ali - pristupačna cena

Ispod haube ostaje poznata mehanika – trocilindarski atmosferski benzinski motor od 1.0 litra, koji razvija 72 konjske snage i 96 Nm obrtnog momenta. Kupcima su na raspolaganju manuelni petostepeni menjač i automatski (AMT), oba sa pogonom na prednje točkove. Turbo varijanta, dostupna kod modela Kiger, nije u ponudi.

LifeCode
Renault

Ipak, ono što Triberu daje jasnu prednost na tržištu jeste cena. U Indiji, osveženi model se već može poručiti, a osnovna verzija sa paketom opreme Authentic startuje od oko 6.200 evra, dok najbogatija Emotion varijanta dostiže cenu od oko 9.000 evra.

Za kupce kojima su prioritet funkcionalnost, broj mesta i što povoljnija cena – Triber i dalje ostaje jedno od najzanimljivijih rešenja na globalnom tržištu.

Izvor
Life Code